Výhody
- kvalitní a designově velmi dobře zpracovaná čtyřkolka terénního vzhledu v matné maskáčové barvě
- 5 x baterie 12 V
- automatické řazení, přepíná se pouze v režimech vpřed nebo vzad
- velká kola,moderní velký LED display s informací o rychlosti, stavu nabití
- LED odbočovací světla s přerušovačem
- vícestupňové nastavení tuhosti tlumičů
- aretace brzdy pro stav zabrzděno
- kvalitní terénní pneumatiky
- 2“ tažné zařízení, pro připojení přívěsného vozíku
- díky tichému a ekologickému elektromotoru, můžete na čtyřkolce jezdit téměř kdekoli např. jít s dětmi na procházku do parku, kam z benzínovou čtyřkolku nemůžete
- SPZ značka HECHT a oblíbená vlajka Hecht odliší Vaši ATV od ostatních
HECHT 56150 je akumulátorová čtyřkolka určená pro volnočasové aktivity v matné maskáčové barvě. O pohon se stará výkonný 1200 W elektromotor, který je napájen z akumulátoru o napětí 60 V s kapacitou 20 Ah. Díky tomu dosahuje čtyřkolka rychlosti až 35 km/h. Doba nabíjení je cca 8 – 10 hodin. Vypočítaný dojezd činí až 42 km na jedno nabití. Reálný měřený dojezd průměrnou rychlostí 22 km/h při hmotnosti řidiče 70 kg je 31 km. Rychlost a dojezd je samozřejmě ovlivněn hmotností řidiče a případnou další zátěží, terénem, stylem jízdy, stavem pneumatik a mnoha dalšími aspekty. Při tom stroj uveze až 120 kg.
Čtyřkolka je vybavena předními bubnovými brzdy a zadními kapalinovými, kotoučovými brzdami. Obě páčky brzd je možné zablokovat ve stisknuté poloze, což je užitečné například pro parkování ve svahu. Motor je osazen na zadní odpružené nápravě, převod z motoru na osu je pomocí uzavřené převodové skříně. Přední kola jsou na samostatně odpružených závěsných ramenech. Kola jsou osazena velkými pneumatikami s hrubým dezénem zajišťující dokonalou trakci i v terénu. Na řídítkách je upevněn digitální tachometr. Pod řídítky v místech, kde normálně bývá palivová nádrž, je indikátor stavu nabití akumulátoru. Stroj je vybaven předním a zadním nosičem.
Ve výbavě nechybí ani přední a zadní LED světla, LED blinkry nebo klakson. LED osvětlení díky své minimální spotřebě šetří energii z akumulátoru a prakticky nijak neovlivní celkový dojezd čtyřkolky. Dravým vzhledem i akcelerací se stroj přibližuje „dospělým“ čtyřkolkám se spalovacím motorem. Zásadní výhodou je však naprosto tichý provoz bez emisí. Provozovat tedy lze i v místech, kde by hluk, nebo zápach zplodin mohl okolí obtěžovat, není však určen pro provoz na pozemních komunikacích.
|